89004 LQS Тяжкий танк Тигр Sd.Kfz.181 краще підходить під категорію типових іграшок, ніж колекційних. За всіма параметрами цей танк зможе поповнити склад військової бронетехніки юнармійців новою бойовою машиною. Насамперед, на такий висновок наштовхують «іграшкові» розміри танка:Що стосується точності відображення історичного прототипу знаменитого німецького танка, то творці збірної моделі не мали на меті повністю відтворити оригінальну версію. Основний упор був зроблений на розробку стандартної бронемашини, яка: здатна імітувати пересування на гусеничній платформі; розгортає гарматну вежу у будь-який бік – на 360 градусів;змінює кут обстрілу з головної гармати.До всього цього, в комплект конструктора 89004 LQS Тяжкий танк Тигр Sd.Kfz.181 включені мініатюрні фігурки німецьких військових у чорних касках. Одна з мініфігурок - це танкіст, якого можна легко помістити у відкриту нішу башти іграшкового танка.Набір LQS 89004 складається з:457 деталей;3 мініфігурок.довжина зібраної іграшки становить 17,2 см;ширина – 8 см;висота (з урахуванням висоти антени) – 11,9 см...
8304А Килимок дитяча гра Змії-сходинкиГра «Змії - Сходи» - це чудова розвага, яка буде актуальною і в холодну зиму, і в сонячний літній день.Завдяки спеціальному килимку можна грати і вдома, і на свіжому повітрі, розташувавшись на землі.Гра чудово підійде для компанії з2-4 особи. Гравцям доведеться стрибати по головах змій і перебиратисясходами, то наближаючись до фінішу, товіддаляючись від нього.Непромокальний «килимок - поле»забезпечить комфортне перебування у парку або на пляжі, а його матеріал дозволить максимально компактно скласти його у будь-яку сумку.При необхідності килимок можнаочистити, просто протерши його вологою серветкою.Матеріал: спінений поліетилен, пластикКомплектація:1. Фішки – 4 шт.2. Кубик – 1 шт.3. Килимок – 1 шт.Інструкція по застосуванню:1. Розташуйте фішки всіх гравців на старті.2. Кожен гравець підкидає кубик. Учасник, у якого більше очок, починає першим. У разі рівної кількості очок у двох і більше гравців необхідно підкинути кубик заново.3. Після визначення черговості гравці один за одним кидають кубик і рухають свою фішку на число клітин, що випадає на ньому.Особливі поля:1. Якщо ваша фішка потрапила на поле зі сходами, вам необхідно пересунути фішку вгору до кінця сходів.2. Якщо ж фішка зупинилася на комірці з головою змії – фішка спускається до хвоста.Мета гри:Виграє той, хто перший дійшов фінішу...